Измила Веля, послала

Измила Веля, послала, лудоно нема да доит. /2

Кога ми дойде лудоно, Веля е найде заспана /2

– Стани ми, Вельо, стани ми, стани ми да ми отвориш!

– Не мога, лудо, да стана, не мога да ти отвора,

не мога да ти отвора, ке беше лудо до сега,

ке беше лудо до сега, каму да оиш отсега!

– Вала и моме виляе, кинисав дома да ида,

кинисав дома да ида, ме устре тие две моми,

ме устре тия две моми, на роци си ме кренае,

на роци си ме кренае, ду дома ме онесое,

ду дома ме онесое, постеля си ми послае,

постеля си ми послае, настреде си ме легнае,

настреде си ме легнае, сва нок со мене играе.

Измила Веля – ноти

Раймонда Толя, с. Големо Острени, 09.08.2009, зап. В. Тончева

Публикувано на Извънобредни песни. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

