Ми купила нана шарени чорапи

Ми купила нана шарени чорапи, али да ги носа, али да ги чувам?

– Носи ги, кьерко, дур да си ми мала, ко кя ки порастиш, други кя ти купа.

Аре не ти е жал бе, либе аман, и за мене, яс кя юмрам позаради тебе. /2

Мене ми бувайет топаните, аман и тебе камбаните. /2

Аре не ти е жал бе, либе аман, и за мене, яс кя умрам позаради тебе. /2

Мене ме носее на носило, аман и тебе на влечило. /2

Аре не ти е жал бе, либе аман, и за мене, яс кя юмрам позаради тебе. /2

Мояна майка солзи рони, аман и твояна песми пее. /2

Аре не ти е жал бе, либе аман, и за мене, яс кя юмрам позаради тебе. /2

Ми купила нана – ноти

Алфонс Муча, Буяр Муча, Алтин Муча, с. Големо Острени, 11.08.2009, зап. В. Тончева

Публикувано на Извънобредни песни. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

