Торни ороно, Бояне

– Торни ороно, мори Бояне, /2

камо ти я Неда, мори, по тебе? /2

– Неда кундури, мори, немаше, /2

зате на оро, мори, не дойде. /2

Що не ми кажа, мори, по-боргу? /2

Аз кя е дадев, мори, моине, /4

плочине от магарено. /2

Торни ороно, мори, Бояне, /2

камо ти я Неда, мори, по тебе? /2

Неда кошуля, мори, немаше, /2

зате на оро, мори, не дойде. /2

Що не ми кажа, мори, по-боргу? /2

Аз кя е дадев, мори, мояна, /4

кожана от магарено /2

Торни ороно, мори, Бояне /2

камо ти я Неда, мори, по тебе? /2

Неда елече, мори, немаше, /2

зате на оро, мори, не дойде. /2

Що не ми кажа, мори, по-боргу? /2

Аз кя е дадев, мори, моено, /4

самарон от магарено. /2

Торни ороно, Бояне – ноти

Алфонс Муча, Буяр Муча, Алтин Муча, с. Големо Острени, 11.08.2009, зап. В. Тончева

Публикувано на Извънобредни песни. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

